فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:

۱۳ آبان‌ماه امسال باشکوه و تماشایی خواهد بود

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: دانشجویان در ۱۳ آبان‌ماه، لانه فساد را از ایران بیرون ریختند و آسایش و امنیت این روزهای ایران اسلامی برکت این است که از وجود آمریکایی‌ها پاک است.

 به گزارش میناب جنوب،سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز با بیان اینکه در هفته بسیج دانش‌آموزی و سالگرد شهید فهمیده قرار داریم، اظهار کرد: یاد و خاطره شهید فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز که برای مقابله با دشمنان وارد جبهه حق علیه باطل شدند را گرامی می‌داریم.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه در آستانه ۱۳ آبان‌ماه و روز ملی استکبارستیزی قرار داریم، ضمن دعوت از ملت شریف ایران برای حضور در راهپیمایی گفت: قطعاً امسال ملت ایران در راهپیمایی روز ۱۳ آبان‌ماه حضور باشکوه و تماشایی خواهند داشت.

 

سالاری عنوان کرد: امسال ۱۳ آبان‌ماه مردم در راهپیمایی به‌صورت ویژه حضور می‌یابند به دلیل اینکه دست جنایت این شیطان بزرگ در حال حاضر به خون مردم مظلوم غزه آغشته شده است و برای اعلام انزجار از آمریکا و صهیونیست جنایت‌کار پیر و جوان، کودک و نوجوان به صحنه می‌آییم و نشان می‌دهیم که این غده سرطانی دشمن تمام مردم دنیاست نه‌تنها دشمن مسلمانان بلکه دشمن بشریت است؛ اقداماتی که آمریکا جنایت‌کار، اسرائیل غاصب و هم‌پیمانانشان انجام دادند در تاریخ بی‌نظیر است و ظلمی که اینها در این ایام بر مردم فلسطین انجام دادند در عالم مانند آن را نمی‌توان پیدا کرد.

 

وی مطرح کرد: دانشجویان به حق در ۱۳ آبان‌ماه آمدند و لانه فساد را از ایران بیرون ریختند و آسایش و امنیت این روزهای ایران اسلامی برکت این است که از وجود آمریکایی‌ها پاک است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: اگر جرثومه‌های فساد در کشور ما بودند هر روز یک برنامه فساد و مصیبت را داشتیم؛ امروز اگر ایران اسلامی امنیت دارد به این دلیل است که از وجود جرثومه‌ای مانند آمریکا خالی است و ان‌شاءالله خداوند شر آمریکا، اسرائیل و دنباله‌روهای آنان را از کل دنیا کم کند.

منبع: هرمز

انتهای خبر/