امام جمعه موقت توکهور و هشبندی: بی حجابی بنیاد خانواده را تضعیف می‌کند

امام جمعه موقت توکهور و هشبندی گفت: بی حجابی هم حرام شرعی است و هم حرام سیاسی پشت صحنه ها هم روشن است بی حجابی برای فروریختن بنیان خانواده و فروپاشی بنیان آرامش روانی جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری « میناب جنوب »حجت‌الاسلام والمسلمین مفید سهرابی در خطبه‌های نمازجمعه توکهورو هشبندی ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به پرهیز از گناه توصیه نمودند.

وی با استناد از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص بی‌حجابی بیان کرد: بی‌حجابی هم حرام شرعی است وهم حرام سیاسی پشت صحنه‌ها هم روشن است بی‌حجابی برای فروریختن بنیان خانواده و فروپاشی بنیان آرامش روانی جامعه است.

سهرابی خاطرنشان کرد: به بی‌حجاب‌ها می‌گوییم هیچگاه بی‌حجابی آنها هنجار نخواهد شد، فرهنگ نخواهد شد چرا که بی‌حجابی ناهنجاری است و ناهنجاری خواهد بود و به آنها توصیه می‌کنیم اگر دنیا و آخرت را می‌خواهند به سمت حجاب بروند،بی‌حجابی مصداق تهاجم به فسق و مغایر با ارزش‌های جامعه اسلامی است محفل بی‌حجابی را با همت همگانی جمع کنیم اما با رعایت مراحل امر به معروف و نهی از منکر خواهران متدین و معتقد ما در مراکز آموزشی حضور پیدا کنند و تشکل‌های فرهنگی نهی از منکر را از طریق آگاه سازی جوانان با برنامه‌های جذاب دنبال کنند.

خطیب جمعه با اشاره به تخریب قبور توسط دشمن بیان کرد: ۹۰ سال پیش تصور کرد با خراب کردن قبور ائمه خواهد توانست اسلام انقلابی یعنی همان تشیع را نابود کند و به وسیله آن شیعه که صف مقدم مبارزه با استکبار ستیزی از بین ببرد، اهل‌بیت برای ما الگو و نمونه هستند در زندگی باید به این تابلو توجه کرده و راه خود را با توجه به آن مشخص کنیم.

وی افزود: حوادث جاری دنیای اسلام به ما هشدار می‌دهد که دشمن را بشناسیم دشمن از هر راهی که بتواند ورود پیدا می‌کند چرا که تخریب چهره نورانی اسلام و ترویج اسلام آمریکایی اصلی‌ترین هدف وهابی‌هاست که خداوند ریشه آنها را بخشکاند.

امام جمعه موقت توکهور هشبندی به سالروز ترور‌های آمریکا در ایران گفت: امروز جمعه ۲۴ فروردین سالروز گرامیداشت شهدای حسینی وصال و شهادت تعدادی از اعضای کانون فرهنگی رهپویان وصال که توسط گروهک‌ تروریستی تندرو وابسته به آمریکا به سرکردگی شخصی به نام جمشید؛ این جنایت بزرگ در سال ۱۳۸۷ صورت گرفت که منجر به شهادت ۱۴ نفر و زخمی و جانباز شدن ۲۰۰ نفر از هموطنانمان شد آمریکا به صورت رسمی از گروهک تروریستی تندرو حمایت کرده و مقر این گروهک در کشور آمریکا بوده است و هدفشان از این عملیات‌ که برنامه‌ریزی کرده بودند براندازی حکومت اسلامی از طریق ایجاد اختلاف و تضعیف حضور مردم در صحنه‌های مذهبی متزلزل کردن جایگاه ایران در عرصه بین الملل و ایجاد هرج و مرج در داخل کشور بوده است.

خبرنگار : علی نجفی