امام جمعه موقت میناب: مشارکت گسترده در انتخابات، دشمنان را ناامید می کند

میناب - امام جمعه موقت میناب گفت: مشارکت حداکثری و گسترده مردم در انتخابات ۱۱ اسفند حماسه‌ای دیگردر تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد زد و انتخابات عزت ملی و پشتوانه ملی است.

به گزارش پایگاه خبری میناب جنوب، حجت‌الاسلام والمسلمین مفید سهرابی  در خطبه‌های نماز جمعه میناب اظهار کرد: انتخابات نیازمند یک مشارکت خوب و بسیار چشم‌گیر است، این را بدانیم، انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است.

وی افزود: حضور حداکثری در انتخابات و پای صندوق های رای بیعت با امام و شهیدان است و موجب سربلندی نظام اسلامی و اعلام وفاداری مجدد به نظام اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت میناب، انتخابات مجلس خبرگان رهبری را نیز یک انتخابات بسیار موثر و مهم در نقاط عطف تاریخ انقلاب عنوان کرد و گفت: همه کسانی که دل در گرو ایران، اسلام و انقلاب اسلامی دارند و به اقتدار و عظمت ایران می‌اندیشند، وظیفه قاطعانه آنان، مشارکت در انتخابات است.

سهرابی اظهار کرد: وظیفه عزیزان حزب‌اللهی فقط شرکت در انتخابات نیست، بلکه وظیفه هر یک، آن است که مُبَین و مبلغ باشند، دستاوردهای انقلاب را تبیین و جامعه را دلگرم به حضور در انتخابات کنند.

وی اضافه کرد: این وظیفه ما و یکایک شماست و هیچ عذری مقبول نیست، در پیشگاه خدا باید جواب دهیم.

خطیب جمعه بیان کرد: فارغ از نقش مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، امروز حتی یک رای شما نیز، ریختن رای به صندوق اقتدار ایران، ناامیدکننده دشمنان، عظمت ایران و امید بخشی به محور مقاومت و یاران اسلام و انقلاب در جهان است.

سهرابی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان این که باید در برابر هوشیاری ملت ایران که در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضوری چشم‌گیر و خیره‌کننده داشت، جای قدردانی و سپاس داشته باشیم گفت: نسل امروز ما و همه گروه‌ها نشان دادند که همچنان می‌دانند انقلاب اسلامی چه پدیده‌ای بود، چه غوغایی برپا کرد و چه عزت و عظمتی به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: خیال خام نبرید، ملت ما بیدار است، و در برابر شما و فساد شما ایستادگی خواهد کرد و به فضل خدا شما را شکست خواهد داد.

وی اضافه کرد: این ملت وفادار و فداکار و پای کار ایران است، همراه انقلاب و آرمان‌های الهی است، همه آمدند، مسئولان وظایف سنگین‌تری دارند، از همه تلاش‌هایی که انجام می‌ شود باید تشکر کرد.
امام جمعه موقت میناب جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه و فلسطین را محکوم کرد.
وی نمازگزاران را به رعایت تقوا الهی و پرهیز از گناه سفارش کردند، میلاد با سعادت حضرت ولی عصر ( عج) و روز سربازان گمنام امام زمان تبریک گفت.