فرمانده پلیس راه میناب، سیریک: گشت های محسوس و نا محسوس تخلفات رانندگان در جاده‌های نظارت و کنترل می‌کنند.

میناب- فرمانده پلیس راه میناب، سیریک گفت: درایام نوروز و تعطیلات گشت های محسوس و نا محسوس تخلفات رانندگان در جاده‌های برون شهری نظارت و کنترل می کنند.

به گزارش پایگاه خبری میناب جنوب، سرهنگ آرش رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن قبولی طاعات و عبادات شهروندان و تبریک سال جدید با اشاره به طرح نوروزی پلیس در ایام نوروز اظهار داشت: این طرح از تاریخ ۲۴ اسفند ماه آغاز شده است.

وی افزود: ۴ تیم گشت ساربانی با چراغ گردون آبی در سطح محور سیریک برای جمع آوری شتران رها شده آماده گشت زنی هستند، و از صاحبان شتران خواستند تا شتران در شب رها نکنند، و طبق دستور مقام قضایی شهرستان شتر های جمع آوری شده مصادره خواهد شد.
رحیمی خاطر نشان کرد: این اقدامات در جهت ایجاد امنیت بهتر برای شهروندان و مهمانان نوروزی صورت گرفته است.

فرمانده پلیس راه افزود :در تعطیلات عید نوروز با بکارگیری تیم های محسوس و نامحسوس سعی بر کنترل تخلفات رانندگی درجاده های برون شهری خواهیم داشت.
و از رانندگان تقاضا می کنیم از سوار کردن مسافر در قسمت بار وانت ها و کامیونت ها خودداری نمایند همچنین موتور سیکلت سوارها نیز از حرکات نمایشی خودداری و از کلاه ایمنی استفاده نمایند.

سرهنگ آرش رحیمی افزود: رانندگان نیز هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند و با سرعت مجاز رانندگی نمایند.و‌همچنین با توجه به استفاده از رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی ،عدم سبقت غیر مجاز ،سرعت غیر مجاز . انحراف به چپ و حرکات نمایشی در جاده های برون شهری می باشد ،ان شالله با یاری خداوند متعال در ایام عید نوروز بدون حادثه ای در جاده های میناب و سیریک داشته باشیم.

خبرنگار : علی نجفی