پیام تبریک نوروزی ؛ فرماندار ویژه میناب

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در پیامی، فرا رسیدن سال نو و عید نوروز سال جهش تولید با مشارکت مردم را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبرالیل و النهار ،یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال

بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است که می توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست، فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند.
نوروز، آغاز بهار، مظهر احیای دوباره طبیعت و شکوه خلقت است که به آدمی پیام زندگی دوباره، معاد، غبارروبی دل، تحول در افکار و رفتار، تدبر و تفکر و پیام از خود رستن و به خدا پیوستن می دهد. امید که در این سرآغاز شکفتن و موسم تحول و تازگی، تأملی دوباره بر خویشتن خویش داشته باشیم.
بار دیگر نوروز با تمام زیبائیهایش فرا رسید، بار دیگر ایام سرخوشی و سرسبزی آمد و بار دیگر طبیعت رخ نمایاند و جلوه ای از آفرینش و جلال الهی آشکار ساخت.
نوروز سر آغازی دوباره بر تجدید ارادتها، یکدلی و محبت های خالصانه و زدودن کدورت هاست  و فصلی نو برای نوشدن همراه با طبیعت است . عيد نوروز آغاز رويش است. اين رويش همچنان كه در طبيعت محسوس است ، مي تواند در دلها و جانهاي ما و حركت رو به پيشرفت ما نيز خود را مجسم و نمايان كند .
اینجانب بر خود لازم دانسته آغاز سال نو ، فرارسیدن بهار طبیعت  و عید باستانی نوروز که متقارن با بهار قرآن شده را به همه آحاد ملت قدرشناس ایران اسلامی، بخصوص مردم شریف و عزیز شهرستان میناب تبریک و تهنیت  و شادباش عرض نموده و برای همگان سالی توأم با عزت و سربلندی همراه با سلامتی و آسایش آرزو می‌نمایم.

مجید سلحشور

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب