پیام نوروزی ؛ رئیس شورای اسلامی شهر میناب

میناب - رئیس شورای اسلامی شهر میناب در پیامی،فرا رسیدن سال نو و عید نوروز سال « جهش تولید با مشارکت مردم » را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری « میناب جنوب» متن پیام نوروزی:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
خداوند متعال را شاکریم که توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ما ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.
فرا رسیدن سال نواگرچه پایان یک سال تلاش صادقانه است اما سرآغاز دیگری برای یک سال کوشش و خدمتگزاری مجدانه را رقم می زند.
سال‌ها و ایام عمر متشکل از فرصتها و تهدیدها است و هنر ما این است که بتوانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل و از فرصت‌ها استفاده کنیم.
در طلیعه سال جدیدوبهارقرآن بهترین آرزو ها برای شما داریم و تلاش خود را برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به کار می گیریم و با حرکت در مسیر خط مشی های تعیین شده برای تحقق اهداف و پیشرفت شهر اهتمام می ورزیم.
اینجانبان، اعضای شورای اسلامی شهر میناب، ضمن گرامیداشت ياد و خاطره همه شهدا، شهداي مدافع حرم به ويژه شهداي شهر میناب و با تبریک سال نووماه مبارک رمضان امیدواریم در سال جدید گامی بزرگ برای حل مشکلات مردم شهر میناب  برداشته و به موفقیت نائل شویم.
از خداوند بزرگ سالی سرشار از نیکویی، برکت، عزت، سعادت و سلامت برای همگان والخصوص مردم شریف شهر میناب آرزومندیم.
سید موسی هاشم نسب
رئیس شورای اسلامی شهرمیناب