پیام نوروزی ؛ شهردار شهر میناب         

شهردار شهر میناب؛ فرارسیدن سال نو و عید نوروز سال « جهش تولید با مشارکت مردم » را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری « میناب جنوب » متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

بهار پرطراوت، نشانه قدرت لایزال الهی و شادباش طبیعت است، که سیل نعمت و برکت را به آستان زمین می آورد و آسمان را سخاوتی هزارباره می بخشد.

نوروز، فرصتی دوباره جهت تأمل انسان در گردش روزگار و احوال خویش و استعانت از درگاه الهی برای رسیدن به احسن الحال، مجالی برای نو شدن، و ترجمانی از نیاز انسان‌ها به تکامل در مسیری مقدس و آکنده از نشانه‌های قدرت حضرت حق است.

سالی که گذشت سالی پرفراز و نشیب توأم با موفقیت‌های بزرگ و اتفاقات و رخدادهای تلخ و شیرین برای مردم ایران بود؛ ایستادگی سرافرازانه و مقاومت همدلانه ملت غیور ایران، باری دیگر، با گذر از دسیسه ها، با تحمل سختیها و با بهره گیری از فرصتها نشان داد، که زندگی به سوی بهبودی رهنمون می شود.

نوروزی که آمیخته با رایحه‌ی رمضان
و قرابت با قدر است را به مردم شهر میناب، تبریک و تهنیت عرض نموده و در این بهار طبیعت، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، امام شهدا و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان را گرامی داشته و در آستانه حلول ماه مبارک رمضان، از آستان حضرت احدیت، توفیق تهذیب نفس به برکت قرآن و ماه رحمت الهی در جهت رشد و شکوفایی هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و بهره گیری از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) را مسئلت می نماید.

حبیب اله سهرابی
شهردار شهر میناب