پیام نوروزی: پیام نوروزی فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان

بندرعباس- فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان به مناسبت نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ پیامی صادر کرد.

سردار آباد سالاری در پیام نوروزی ۱۴۰۳

گفت:سال «جهش تولید با مشارکت مردم» را سالی سرشار از سلامتی، سعادتمندی و سربلندی و توفیق بیش از پیش در عرصه تولید و اقتصاد برای همه هم میهنان عزیزم از درگاه لایزال الهی مسئلت می نمایم

به گزارش پایگاه خبری « میناب جنوب»سردارسالاری‌در پیام نوروزی به‌مناسبت تحویل سال نو اظهار کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنْزِلْ عَلَیْنَا مَائِدَهً مِنَ السَّمَاءِ تَکُونُ لَنَا عِیدًا لِأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآیَهً مِنْکَ وَارْزُقْنَا وَأَنْتَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ (سوره مبارکه مائده-آیه ۱۱۴)

بار دیگر بهار، موعد تازگی، طراوت و نو شدن از راه رسید. آفرینش شکوفا شد و عالم جامه سبز برتن نمود و عظمت الهی، ذهن خُرد ابناء بشر را متحیر ساخت.

بهار تجلیگاه اراده الهی و پیام روشن رستن از خود و پیوستن به حضرت حق‌تعالی‌ است و نوروز آغاز تغییر دوباره نگاه، تحول حال به بهترین احوال و تبلور عنایات رب جلیل برای شکفتن است. وچه نیکو سالی است که بهار طبیعت آن با بهار بندگی و ماه ضیافت الهی تقارن یابد تا با عبادت وبندگی در شکوفایی فصل بهار، تقرب بیش از پیش به پروردگار متعال حاصل گردد.

سالی که گذشت سالی پرفراز و نشیب توأم با موفقیت‌های بزرگ و رخدادهای تلخ و شیرین در عرصه های ملی و بین المللی بود؛ سالی که با نام «مهار تورم و رشد تولید» منشأ بروز وقایع ارزنده و دستاوردهای بالنده در حوزه های مختلف تولید و اقتصاد گردید و ایرانیان متعهد و سختکوش با اهتمام والای خویش، برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات این مرز و بوم افزودند. سالی که در پرتو فضل الهی با ایستادگی سرافرازانه مردم نجیب و قدرشناس ایران اسلامی، بار دیگر همچون گذشته، نظام سلطه مقهور انسجام و وحدت مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی گردید و جهانیان شاهد حماسه ای عظیم به رنگ مشارکت خروشان و مجاهدت حداکثری ایرانیان در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گردیدند. واقعه ای شایسته تحسین که در پرتو فرامین مدبرانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با هم افزایی جمعی و همبستگی ملی هم میهنان عزیزمان عینیت یافت.

از خداوند متعال استعانت می‌جوئیم تا تلاش های شبانه روزی همه خدمتگزاران‌نظام‌و دولت مردمی سیزدهم بویژه خادمین شما در استان شهیدپرور هرمزگان در سالی که گذشت به مدد تلاش های صادقانه، اهتمام مجدانه و اراده مخلصانه ثبت و مورد قبول ایزد متعال قرار گیرد.
اینک، در سرآغاز سال ۱۴۰۳ هجری شمسی بر خود لازم می دانم بهار طبیعت و خجسته عید نوروز باستانی که پیام آور دوستی و سفیر عشق و محبت است را به همه هموطنان،عزیزم‌بالاخص هم استانی‌های فهیم‌‌؛خانواده‌های‌معظم‌شهدا؛ایثارگران‌وبسیجیان‌عزیز‌وسلحشور تبریک و تهنیت عرض نموده و سال «جهش تولید با مشارکت مردم» را سالی سرشار از سلامتی، سعادتمندی و سربلندی و توفیق بیش از پیش در عرصه تولید و اقتصاد برای همه هم میهنان عزیزم از درگاه لایزال الهی مسئلت می نمایم.

سرتیپ‌دوم‌پاسداراباذرسالاری
فرمانده‌سپاه‌امام‌سجادعلیه‌السلام‌‌استان‌هرمزگان